Cum cumpăr

   Selectaţi un produs de pe site. Vă va fi prezentata o listă de modele care îndeplinesc cerinţele dumneavoastră, cu indicarea preţului. Toate produsele au descrieri detaliate si imagini. Dacă aveţi orice întrebări cu privire la produse, puteti solicita informatie de la consultantii internet-magazinului, apelând la numarul de telefon  (022)838603 sau pe Skype.

Skype: smadshop

Tel: (022) 838 603; 079838600; 068888154.
 
   Sunt posibile modificări ale prețurilor și a disponibilității produselor în depozit. Cele mai exacte informaţii le puteţi obţine de la consultanţi. Pentru a face cumpărături in magazinul nostru online, puteti folosi urmatoarele opțiuni:
 
 1) apel telefonic la consultanții nostri de vânzări la numerele de telefon - (022) 838 603 079 838 600, 068 888 154.
 
 2) comanda directă de pe site prin adaugarea produselor în coșul de cumpărături.
 
  Orele de lucru ale serviciului de consultanţă sunt de luni pînă vineri de la orele 09-00 pînă la 22-30, sîmbătă de la orele 09-00 pînă la 21-00, duminică de la orele 10-00 pînă la 21-00. Consultanții noștri vă vor ajuta la alegerea produselor și comandarea lor.
 
Livrare
 
   Livrarea tuturor produselor prezentate în magazinul online "SmadShop" in Chişinău, precum şi pe întreg teritoriul Republicii Moldova este efectuata de catre compania noastra de transport Smad Trans. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a bunurilor trece la Cumparator din  momentul primirii comenzii.
Bunurile pot fi livrate în orice moment convenabil pentru dvs.

   Serviciul de curierat a magazinului nostru lucreaza pentru dvs de la 10-00 la 22-00, de luni pana sambata.

   Livrarea produselor comandate este efectuata in Chisinau si toate localitatile Moldovei absolut gratuit.  Mai multe detalii cu privire la conditiile de livrare le gasiti pe pagina Livrarea produselor.

 
Primirea comenzii:
 
   Produsul comandat il poate primi persoana care l-a comandat,sau o alta persoana care este gata sa primeasca produsul,pe adresa indicata in comanda,si sa-l achite.
 
   La primirea comenzii este necesar sa verificati starea ambalajului produsului in prezenta curierului. În cazul în care ambalajul este integru, deschideţi-l si examinati cu atenţie aspectul şi completatia (aceasta este indicata, de obicei, in instructiunea de folosire si poate fi gasita, de asemenea, pe site-ul oficial al producatorului).

    Acţiunile dvs, în cazul în care doriti sa renuntati la produsul livrat:

   Dacă refuzati produsul din motive ce nu tin de aspectul fizic sau completatia necorespunzatoare a produsului, daca v-a fost livrat exact produsul comandat (aspectul sau corespunde descrierii, ambalajul este integru s.a.m.d.), atunci renuntarea la produs nu  are loc din vina vanzatorului. In acest caz, dumneavoastra veti suporta taxa de livrare.

   
   Modalități de plată:
 
- Plata în numerar;
- Prin transfer bancar;
- Carduri bancare. (VISA ELECTRON / VISA CLASIC / Maestro / MasterCard) cu ajutorul sistemului de plati electronice "B-Pay".
     
      La momentul transmiterii produsului  (plata la primirea comenzii), cumpărătorul primeşte de la vanzator următoarele documente:
- cecul;
- certificatul de garanţie cu sigiliu de Vânzător;
- manualul de instrucţiuni.
 
    Atenţie! Serviciul de livrare nu efectueaza conexiuni, instalaţii, setări ale produselor livrate.

       

   ATENTIE

 

    In caz ca unele circumstante neprevazute va impiedica sa primiti comanda plasata in magazinul online Smadshop, este necesar sa contactati operatorul nostru cat mai devreme posibil la numerele de telefon (022) 838602;079838602 sau pe adresa electronica smadshop@gmail.com si sa stabilitati o noua ora sau adresa pentru livrarea comenzii.

 

   NOTĂ PENTRU CUMPĂRĂTOR

 

  • Cumpărătorul trebuie să asigure trecerea fără obstacole a mărfurilor livrate;
  • La momentul convenit în ordinul de livrare, cumpărătorul va trebui să fie la adresa de livrare;
  • La primirea produsului cumpărătorul trebuie să verifice produsul de defecte vizibile (zgîrîieturi, pălituri, etc.) pentru ce semneaza chitana de primire a mărfii. După primirea mărfii clientul nu poate avea pretenții la compania "Smad-Grup" SRL;
  • Conform experienței cu electrocasnice, compania "Smad-Grup" SRL recomandă de a nu conecta imediat produsele după transportare (privind normele de funcționare a produselor care trebuie să recapete temperatura camerei timp de 1-6 ore);
  • În timpul preluării comenzii, curierul nu este obligat să instaleze și nu este obligat să explice despre funcționarea mărfii;
  • Înainte de punerea în funcțiune, vă recomandăm să citiți  cu atenție termenii și instrucțiunile de utilizare.