Bridgestone in Moldova
Firma Brigestone devine cea mai mare producatoare de anvelope si aproximativ dupa un sfert de secol, inceputul anilor 50 a marcat cresterea rapida a companiei. Prioritatea de baza a fost construirea unui nou centru in Tokyo si intr-un final operarea primei distributii de anvelope.
Toti acesti pasi s-au dovedit a fi decizii bine puse la punct, lucru aratat si de faptul ca vanzarile au depasit 10 bilioane de Yeni in anul 1953, facad din brigestone cea mai mare companie producatoare de anvelope. Ishibashi nu si-a uitat originile si a sarbatorit cea de-a 25-a aniversare a companei prin construirea centrului cultural Ishibashi in Kurume, centru pe care l-a donat orasului. Vanzarile pneurilor Bridgestone din nylon au inceput in 1959 iar sirul evenimentelor continuand cu construirea unui nou sediu in Tokyo inaugurat in 1960,pentru a tine pasul cu cresterea rapida a pietei motorizarii.
Extinderea Bridgestone peste hotarele tarii a fost un proces destul de rapid. Cresterea rapida a industriilor automobilistice pe plan international a motivat compania Bridgestone sa extinda productia in afara granitelor Japoniei. In 1965 o noua fabrica Bridgestone a fost construita in Malaysia, prima fabrica a companiei in afara granitelor dupa al 2-lea razboi mondial. Stabilirea unei divizii de marketing in SUA a avut loc in 1967. Si o companie de control a calitatii pentru inbunatatirea produselor si cresterea productivitatii a adus companiei prestigiosul „Dreamy Prize” in 1968.
Tehnologia moderna a brandului Bridgestone revolutioneaza industria anvelopelor. Succesul companiei nu se limita numai la operatiuni economice dar si la ridicarea tehnologiei in domeniul pneurilor. In 1982 Bridgestone a introdus primele cauciucuri fara tinte si 5 ani dupa aceasta inginerii creau designul original al multicelulelor pentru anvelopele de iarna Bridgestone.
In anul 2005 marca Bridgestone a beneficiat in urma numarului mare de cereri ale marfurilor sale in Japonia, America, Europa si Asia. S-a concentrat pe introducerea produselor inovative si cautate, pe construirea capacitatii globale de productie, cresterea productivitatii. Vanzarile nete au crescut cu pana la 11% fata de anul precedent, ajungandu-se la un profit de 22,8 bilioane de dolari. Bridgestone nu este niciodata multumita de rezultatele obtinute si din acest considerent utilizeaza cea mai avansata tehnologie pentru crearea unor produse si servicii de inalta clasa.
Bridgestone in Moldova este un brand foarte apreciat de catre detinatorii de automobile din considerentul ca aceasta companie ofera in vanzare doar cauciuri Bridgestone de marimi diferite si cu caracteristici nemaintalnite, de cea mai inalta calitate. Pretul la anvelope Bridgestone in Chisinau este avantajos si corespunde in totalitate cu dotarile de care dispun.
La momentul actual obiectivul companiei este sa ofere clientilor sai doar servicii si produse de calitate care sa le aduca doar multumiri. Acest proces presupune intelegerea cererii clientilor - dorintele ca si nevoile - apoi proiectarea, dezvoltarea, producerea si vinderea produselor pentru satisfacerea acestora. In schimb, compania Bridgestone sa inregistreze profit.