- IKEA
- Produse de sezon
- Mobila
- Telefoane
- Electrocasnice
- Televizoare si accesorii
- Calculatoare si periferice
- Climatizare
- Foto, video, audio
- Tehnica sanitara
- Instalatii sanitare si termice
- Ceasuri
- Sport si odihna
- Biciclete
- Produse pentru copii
- Auto magazin
- Instrumente
- Totul pentru casa
- Gradinarit
- Utilaje comerciale si industriale
- Instrumente si echipamente muzicale
- Servicii
Cum cumpăr
Selectaţi un produs de pe site. Vă va fi prezentata o listă de modele care îndeplinesc cerinţele dumneavoastră, cu indicarea preţului. Toate produsele au descrieri detaliate si imagini. Dacă aveţi orice întrebări cu privire la produse, puteti solicita informatie de la consultantii internet-magazinului, apelând la numarul de telefon (022)838603 sau pe Viber.
Viber: 068888154
2) comanda directă de pe site prin adaugarea produselor în coșul de cumpărături.
Bunurile pot fi livrate în orice moment convenabil pentru dvs.
Serviciul de curierat a magazinului nostru lucreaza pentru dvs de la 10-00 la 22-00, de luni pana sambata.
Livrarea produselor comandate este efectuata in Chisinau si toate localitatile Moldovei . Mai multe detalii cu privire la conditiile de livrare le gasiti pe pagina Livrarea produselor.
Acţiunile dvs, în cazul în care doriti sa renuntati la produsul livrat:
Dacă refuzati produsul din motive ce nu tin de aspectul fizic sau completatia necorespunzatoare a produsului, daca v-a fost livrat exact produsul comandat (aspectul sau corespunde descrierii, ambalajul este integru s.a.m.d.), atunci renuntarea la produs nu are loc din vina vanzatorului. In acest caz, dumneavoastra veti suporta taxa de livrare.
- cecul;
- certificatul de garanţie cu sigiliu de Vânzător;
- manualul de instrucţiuni.
In caz ca unele circumstante neprevazute va impiedica sa primiti comanda plasata in magazinul online Smadshop, este necesar sa contactati operatorul nostru cat mai devreme posibil la numerele de telefon (022) 838602;079838602 sau pe adresa electronica smadshop@gmail.com si sa stabilitati o noua ora sau adresa pentru livrarea comenzii.
- Cumpărătorul trebuie să asigure trecerea fără obstacole a mărfurilor livrate;
- La momentul convenit în ordinul de livrare, cumpărătorul va trebui să fie la adresa de livrare;
- La primirea produsului cumpărătorul trebuie să verifice produsul de defecte vizibile (zgîrîieturi, pălituri, etc.) pentru ce semneaza chitana de primire a mărfii. După primirea mărfii clientul nu poate avea pretenții la companie;
- Bazindu-ne pe experienta vasta de lucru cu aparatele de uz casnic, va recomandam de a nu conecta imediat produsele după transportare (privind normele de funcționare a produselor care trebuie să recapete temperatura camerei timp de 1-6 ore);
- În timpul preluării comenzii, curierul nu este obligat să instaleze și nu este obligat să explice despre funcționarea mărfii;
- Înainte de punerea în funcțiune, vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și instrucțiunile de utilizare.