Livrarea produselor

LIVRAM GRATUIT in toata Moldova!

Acum puteti comanda orice produs, indiferent in ce colt al Moldovei va aflati.

​LIVRAREA GRATUITA este valabila atat in Chisinau, cat si pe intreg teritoriul Republicii Moldova, inclusiv Transnistria.

Produsele comandate ajung la destinatie in cel mai scurt timp, datorita procesului organizat de receptionare, distribuire si livrare a comenzilor.

Curierii nostri isi cunosc bine meseria, de aceea, comenzile sunt livrate cu grija la adresa indicata de Dvs. Mai mult decat atat, curierii nostri sunt dispusi sa va ajute cu ridicarea comenzilor la etajul dorit (preturile pentru serviciul respectiv le gasiti mai jos).

Totodata, pentru a beneficia de produsul comandat in termen restrans, aveti posibilitatea de a utiliza serviciul de Livrare Express, cu tarif separat indicat mai jos:

Livrare in Chisinau

În cazul plasării unei comenzi înainte de ora 14-00, livrarea se efectuează în aceeași zi până la ora 22-00 sau

a doua zi, în intervale de timp la alegerea cumpărătorului:

10.00-14.00

14.00-18.00

18.00-22.00


In cazul plasării unei comenzi după ora 14.00, livrarea se efectuează a doua zi între orele 18.00-22.00

Livrarea oricărei comenzi  - 0 lei (gratuit).

Livrarea urgentă în Chișinău poate fi formalizată înainte de ora 16.00 și se efectuează în decurs de 3-4 ore de la momentul acceptării comenzii. Costul este de 95 de lei.

Livrare în suburbiile Chișinăului (până la 20 km):
Livrarea oricărei comenzi  - 0 lei (gratuit)

Livrarea urgentă în suburbiile Chișinăului poate fi formalizată înainte de ora 16.00 și se efectuează în decurs de 3-4 ore din momentul acceptării comenzii. Costul este de 120 de lei.

Preluarea comenzii prin auto-preluare se efectuează a doua zi între orele 9.00-18.00

Livrare pe teritoriul Republicii Moldova (inclusiv Transnistria)

Livrarea în Republica Moldova se efectuează în termen de 1-3 zile lucrătoare

  • Livrarea oricărei comenzi  - 0 lei (gratuit)
Atentie!

La livrarea produselor pe teritoriul Republicii Transnistrene, este necesara prezenta cumparatorului la serviciul vamal, cu actul de identitate pentru declararea marfii.

Informatii suplimentare privind livrarea

Livrare repetata In cazurile cind cumparatorul nu se prezinta la locul livrarii la timpul stabilit in prealabil, sau adresa indicata este gresita – se efectueaza livrarea repetata pentru care se achita suma de 100 de lei. Aceeasi conditie este valabila si pentru returnarea produsului.
Achitarea comenzii Clientii nostri pot alege una dintre urmatoarele modalitati de plata:
  • achitare in numerar la livrare;
  • achitare prin card bancar;
  • achitare prin transfer bancar.

Ridicarea produselor la etaj

Ridicarea produselor la etaj, pina la usa, este gratuit. Cu atentie si cu grija ridicam tot ce comandati in magazinul nostru online!
In cazul in care pentru ridicarea produselor nu ajung doi oameni, clientul este obligat sa ofere inca doua persoane.

Atentie!
  • In cazul returnarii mobilei de o calitate corespunzatoare clientul va plati 300 lei.
  • In cazul returnarii altor tipuri de produse de o calitate corespunzatoare clientul va achita 100 lei.
 

In ambele cazuri costul serviciilor de livrare (daca clientul a profitat de serviciul express-livrare) nu va fi restituit, in conformitate cu punctul 6.1.3 a Conditiilor comerciale de pe platforma electronica a www.smadshop.md, deoarece acesta reprezinta articolul cu privire la cheltuielile companiei.

Primirea comenzii:

  • Verificati complectatia fiecarui produs comandat, corectitudinea indeplinirii documentelor insotitoare.
  • Verificati lipsa deteriorarilor mecanice vizibile.
  • Conectarea si testarea produselor se face la dorinta Dvs , in cazul in care nu vine in contradictie cu instructiunile de utilizare si nu necesita instalatii suplimentare. Cititi cu atentie instructiunea de utilizare inainte de a conecta produsul.
  • Daca nu aveti careva intrebari referitore la produsele livrate, Dvs achitati curierului suma comenzii si primiti setul de acte pentru produs.
Atentie!

Specialistii nostri vor asambla mobilierul comandat de Dvs., incepind cu a doua zi dupa livrare.

Setul de acte

Impreuna cu produsele comandate Dvs veti primi:

  • bon fiscal pentru fiecare produs;
  • manual de utilizare a produsului;
  • talon de garantie.

In cazul depistarii unui defect in timpul utilizarii produsului Va rugam sa contactati Departamentul Relatii cu Clientii la numarul de telefon 022 838 602.

Vom schimba produsul defectat pe unul asemanator sau pe un model ales de catre Dvs sau vom rambursa suma achitata. Consultantii nostri va vor explica procedura de schimb, si vor solutiona problema cat mai curand posibil.

De mentionat faptul:

  • Curierii nostri demonstreaza integritatea produsului precum si eficienta lui, dar nu efectueaza conectari, instalari si configurari la produsele livrate.
  • Internet magazinul SmadShop.md, depune toate eforturile pentru a respecta termenul de livrare indicat pe site sau stabilit de catre client la efectuarea comenzii; totusi, sunt posibile retineri de livrare din cauza unor circumstante neprevazute, care apar nu din vina Vanzatorului.
  • Testarea dispozitivelor electronice in timpul iernii se efectueaza de catre client, la 2 ore dupa livrare (cu conditia ca acestea se afla intr-o incapere uscata si calda).
  • Testarea frigiderelor se efectueaza de catre client la 3-4 ore dupa livrare, pentru ca transportarea prevede repartizarea neuniforma a fluidelor din sistem.