- IKEA
- Mobila
- Telefoane
- Electrocasnice
- Televizoare si accesorii
- Calculatoare si periferice
- Climatizare
- Foto, video, audio
- Tehnica sanitara
- Instalatii sanitare si termice
- Ceasuri
- Sport si odihna
- Biciclete
- Produse pentru copii
- Auto magazin
- Instrumente
- Totul pentru casa
- Gradinarit
- Utilaje comerciale si industriale
- Instrumente si echipamente muzicale
- Servicii
Livrarea produselor
Produsele comandate ajung la destinatie in cel mai scurt timp, datorita procesului organizat de receptionare, distribuire si livrare a comenzilor.
Curierii nostri isi cunosc bine meseria, de aceea, comenzile sunt livrate cu grija la adresa indicata de Dvs. Mai mult decat atat, curierii nostri sunt dispusi sa va ajute cu ridicarea comenzilor la etajul dorit (preturile pentru serviciul respectiv le gasiti mai jos).
Totodata, pentru a beneficia de produsul comandat in termen restrans, aveti posibilitatea de a utiliza serviciul de Livrare Express, cu tarif separat indicat mai jos.
Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. Semnătura pusă în actul de primire-predare atestă faptul că nu aveți pretenții față de produs și vânzător.

Livrare gratuită de la 3 produse in comandă!
Livrare in Chisinau
În cazul plasării unei comenzi in zilele de Lu-Vi înainte de ora 14:00, livrarea se efectuează în aceeași zi de la 18:00 până la ora 22:00 sau
a doua zi, în intervale de timp la alegerea cumpărătorului:
- 10.00-14.00
- 14.00-18.00
- 18.00-22.00
In cazul plasării unei comenzi după ora 14.00, livrarea se efectuează a doua zi între orele 18.00-22.00
Simbata comenzile se plaseaza pina la 12.00, cu livrarea pe parcursul zile.
Costul livrării în Chișinău 50 lei.
Livrarea urgentă în Chișinău poate fi formalizată înainte de ora 16.00 și se efectuează în decurs de 3-4 ore de la momentul acceptării comenzii. Costul este de 150 de lei. (Dacă produsul se află în depozitul din Chișinău)
Livrare în suburbiile Chișinăului (până la 20 km):
Costul livrării în suburbiile Chișinăului 80 lei.
Livrarea urgentă în suburbiile Chișinăului poate fi formalizată înainte de ora 16.00 și se efectuează în decurs de 3-4 ore din momentul acceptării comenzii. Costul este de 200 de lei. (Dacă produsul se află în depozitul din Chișinău)
Preluarea comenzii prin auto-preluare se efectuează a doua zi între orele 9.00-18.00

Livrare pe teritoriul Republicii Moldova
Livrarea în Republica Moldova se efectuează în termen de 1-3 zile lucrătoare (Dacă produsul se află în depozitul din Chișinău)
- Costul de livrare a comenzii pe întreg teritoriul Republicii Moldova 120 de lei.
La livrarea produselor pe teritoriul Republicii Transnistrene, este necesara prezenta cumparatorului la serviciul vamal, cu actul de identitate pentru declararea marfii. Livrarea produselor se efectuează pina la adresa clientului- doar dupa ce se declara la vama .

Informatii suplimentare privind livrarea

- achitare in numerar către curier la livrare;
- achitare prin card bancar;
- achitarea fără numerar (consultanții noștri vă pot spune mai multe despre metodele de plată fără numerar);
- credit
Serviciul Ridicare
Scapă de o bătaie de cap în plus și alege Serviciul Ridicare de la smadshop.md.
Din grija pentru tine, acum la smadshop.md poți să optezi ca, în momentul în care îți este livrat produsul, cei de la curierat să ridice produsul procurat. Astfel verifici și starea în care a fost livrat produsul și te asiguri că nu are nici o zgîrietură și că nu lipsește nici o piesă.
Poți selecta Serviciul Ridicare imediat după ce ți-ai ales produsul pe care vrei să-l cumperi de pe smadshop.md. Pentru aceasta este suficient să-l adaugi în coșul de cumpăraturi sau să soliciți de la vînzător acest serviciu.
Nimic mai simplu.
Condiții de ridicare:
- pînă la 25 kg - GRATUIT;
- de la 26 - 45 kg – 100 lei pînă la etajul 5 inclusiv
- de la 46 kg - 150 lei pînă la etajul 5 inclusiv
- produsele voluminoase - 200 lei pînă la etajul 5 inclusiv (de ex: frigider de la 170 cm înalțime, living de la 2 m, colțare, saltele de la 160*200, seturi de dormitoare, bucătării, cazane, căzile de baie din fontă, etc.)
* În caz că nu este posibilitatea de a ridica prosusele cu ascensorul, se achită suplimentar - 20 lei de etaj.
În cazul în care curierul este ajutat de cumpărător Serviciul Ridicare se achita doar 50% din tarif.
În cazul în care comanda este compusă din 2 și mai multe produse, Serviciul ridicare pentru următoarele 2 și mai multe produse se achită doar 50% din tarif.
Atenție: Calculul începe în ordine descrescătore de la cel mai greu spre cel mai ușor produs.
Exemeplu: avem comandă formată din 3 produse:
Frigider, cu greutatea - 65 kg - 200 lei
Cuptor, cu greutatea - 45 kg - 100 lei
Pat, cu greutatea - 35 kg - 100 lei
Calculăm prețul Serviciului Ridicare: 200 lei + 50 lei + 50 lei = 300 lei
- In cazul returnarii mobilei de o calitate corespunzatoare clientul va plati 350 lei.
- In cazul returnarii altor tipuri de produse de o calitate corespunzatoare clientul va achita 150 lei.
Setul de acte
Împreună cu comanda, veți primi un set de documente, care include:
⦁ bon fiscal pentru fiecare dintre bunurile primite
⦁ manual de instrucțiuni;
⦁ talon de garanție cu marcajele necesare, în forma electronică sau pe suport de hîrtie
In cazul depistarii unui defect in timpul utilizarii produsului Va rugam sa contactati Departamentul Relatii cu Clientii la numarul de telefon 022 838 602.
Va vom schimba comanda cu un articol similar sau cu un alt model din catalogul nostru care vi se potrivește, fie vă vom rambursa banii pe care i-ați achitat. Operatorii vă vor explica procedura de schimb și si vor solutiona problema cat mai curand posibil.
De mentionat faptul:
⦁ Serviciul de livrare "SmadShop.md" va depune toate eforturile pentru a respecta termenii de livrare indicate pe site și comunicate Clientului la plasarea comenzii. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri în livrare din cauza unor circumstanțe neprevăzute care nu sunt din vina vânzătorului.
⦁ Verificarea dispozitivelor electronice pe timp de iarnă se face de către client însuși, la 2 ore după livrare (cu condiția ca acestea să fie păstrate într-o cameră caldă și uscată).
⦁ Verificarea frigiderelor se efectuează de către client în mod independent după cel puțin 3-4 ore, deoarece transportul implică o distribuție neuniformă a fluidelor de lucru în sistem..
⦁ Curierii noștri vor demonstra integritatea produsului, precum și eficiența acestuia, dar nu vor efectua conectarea, instalarea sau configurarea produselor livrate.
