Livrarea produselor

Produsele comandate ajung la destinatie in cel mai scurt timp, datorita procesului organizat de receptionare, distribuire si livrare a comenzilor.

Curierii nostri isi cunosc bine meseria, de aceea, comenzile sunt livrate cu grija la adresa indicata de Dvs. Mai mult decat atat, curierii nostri sunt dispusi sa va ajute cu ridicarea comenzilor la etajul dorit (preturile pentru serviciul respectiv le gasiti mai jos).

Totodata, pentru a beneficia de produsul comandat in termen restrans, aveti posibilitatea de a utiliza serviciul de Livrare Express, cu tarif separat indicat mai jos:

Livrare in Chisinau

În cazul plasării unei comenzi înainte de ora 14:00, livrarea se efectuează în aceeași zi până la ora 22:00 sau

a doua zi, în intervale de timp la alegerea cumpărătorului:

10.00-14.00

14.00-18.00

18.00-22.00


In cazul plasării unei comenzi după ora 14.00, livrarea se efectuează a doua zi între orele 18.00-22.00

Costul livrării în Chișinău depinde de produsele incluse și poate varia de la 0 la 50 de lei.

Livrarea urgentă în Chișinău poate fi formalizată înainte de ora 16.00 și se efectuează în decurs de 3-4 ore de la momentul acceptării comenzii. Costul este de 95 de lei.

Livrare în suburbiile Chișinăului (până la 20 km):

Costul livrării în suburbiile Chișinăului depinde de marfa inclusă și poate varia de la 0 până la 50 lei.

Livrarea urgentă în suburbiile Chișinăului poate fi formalizată înainte de ora 16.00 și se efectuează în decurs de 3-4 ore din momentul acceptării comenzii. Costul este de 120 de lei.

Preluarea comenzii prin auto-preluare se efectuează a doua zi între orele 9.00-18.00

Livrare pe teritoriul Republicii Moldova (inclusiv Transnistria)

Livrarea în Republica Moldova se efectuează în termen de 1-3 zile lucrătoare

  •  Costul de livrare a comenzii pe întreg teritoriul Republicii Moldova depinde de bunurile incluse și poate varia de la 0 la 50 de lei.
Atentie!

La livrarea produselor pe teritoriul Republicii Transnistrene, este necesara prezenta cumparatorului la serviciul vamal, cu actul de identitate pentru declararea marfii.

Informatii suplimentare privind livrarea

Livrare repetata În caz de absență a cumpărătorului la ora stabilită, precum și în cazul în care adresa cumpărătorului este indicată incorect sau în cazul returnării bunurilor de calitate corespunzătoare, livrarea (repetata) va fi taxată cu 100 de lei.
Achitarea comenzii Clientii nostri pot alege una dintre urmatoarele modalitati de plata:
  • achitare in numerar către curier la livrare;
  • achitare prin card bancar;
  • achitarea fără numerar (consultanții noștri vă pot spune mai multe despre metodele de plată fără numerar);

Ridicarea produselor la etaj

Costul ridicării comenzii la orice etaj depinde de mărimea și greutatea mărfurilor și poate varia între 50 și 100 de lei.
Comenzile care cântăresc până la 30 kg. vor fi ridicate GRATUIT

Atentie!
  • In cazul returnarii mobilei de o calitate corespunzatoare clientul va plati 300 lei.
  • In cazul returnarii altor tipuri de produse de o calitate corespunzatoare clientul va achita 100 lei.
  În ambele cazuri menționate mai sus, taxa de livrare nu va fi rambursată, în cazul în care Clientul a utilizat serviciul de livrare urgenta sau express-livrare, în conformitate cu punctul  6.1.3. a Conditiilor comerciale de pe platforma electronica a www.smadshop.md, deoarece acesta reprezinta articolul cu privire la cheltuielile companiei.

Primirea comenzii:

  • Verificati complectatia fiecarui produs comandat, corectitudinea indeplinirii documentelor insotitoare.
  • Verificati lipsa deteriorarilor mecanice vizibile.
  • Conectarea si testarea produselor se face la dorinta Dvs , in cazul in care nu vine in contradictie cu instructiunile de utilizare si nu necesita instalatii suplimentare. Cititi cu atentie instructiunea de utilizare inainte de a conecta produsul.
  • Daca nu aveti careva intrebari referitore la produsele livrate, Dvs achitati curierului suma comenzii si primiti setul de acte pentru produs.

Setul de acte

Împreună cu comanda, veți primi un set de documente, care include:
     ⦁ bon fiscal pentru fiecare dintre bunurile primite
     ⦁ manual de instrucțiuni;
     ⦁ talon de garanție cu marcajele necesare
In cazul depistarii unui defect in timpul utilizarii produsului Va rugam sa contactati Departamentul Relatii cu Clientii la numarul de telefon 022 838 602.
​Va vom schimba comanda cu un articol similar sau cu un alt model din catalogul nostru care vi se potrivește, fie vă vom rambursa banii pe care i-ați achitat. Operatorii vă vor explica procedura de schimb și si vor solutiona problema cat mai curand posibil.

De mentionat faptul:

     ⦁ Serviciul de livrare "SmadShop.md" va depune toate eforturile pentru a respecta termenii de livrare indicate pe site și comunicate Clientului la plasarea comenzii. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri în livrare din cauza unor circumstanțe neprevăzute care nu sunt din vina vânzătorului.
     ⦁ Verificarea dispozitivelor electronice pe timp de iarnă se face de către client însuși, la 2 ore după livrare (cu condiția ca acestea să fie păstrate într-o cameră caldă și uscată).
     ⦁ Verificarea frigiderelor se efectuează de către client în mod independent după cel puțin 3-4 ore, deoarece transportul implică o distribuție neuniformă a fluidelor de lucru în sistem..
     ⦁ Curierii noștri vor demonstra integritatea produsului, precum și eficiența acestuia, dar nu vor efectua conectarea, instalarea sau configurarea produselor livrate.