Livrarea produselor

Produsele comandate ajung la destinatie in cel mai scurt timp, datorita procesului organizat de recepționare, distribuire si livrare a comenzilor.

Curierii noștri își cunosc bine meseria, de aceea, comenzile sunt livrate cu grija la adresa indicata de Dvs. 

Totodată, pentru a beneficia de produsul comandat in termen restrâns, aveți posibilitatea de a utiliza serviciul de Livrare Express, cu tarif separat indicat mai jos.

Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. Semnătura pusă în actul de primire-predare atestă faptul că nu aveți pretenții față de produs și vânzător.

Livrare in Chișinău

În cazul plasării unei comenzi in zilele de Lu-Vi înainte de ora 14:00, cu produsele care se află la depozitul din Chișinău, livrarea se efectuează în aceeași zi de la 18:00 până la ora 22:00 sau a doua zi, în intervale de timp la alegerea cumpărătorului:

  • 10.00-14.00
  • 14.00-18.00
  • 18.00-22.00
    (intervalele de timp, doar pentru produsele care sunt la depozitul din Chișinău)


In cazul plasării unei comenzi după ora 14.00, livrarea se efectuează a doua zi între orele 18.00-22.00 (Doar pentru produsele care sunt la depozitul din Chișinău)

Comanda plasata simbata pina la ora 12:00, se va livra pe parcursul aceleasi zile

 

  •  Pentru comenzile pină la 1000 lei, livrarea este contra-cost - 50 lei

  •  Pentru comenzile mai mari de 1000 lei, livrarea este GRATUITĂ!

 

Livrarea in Suburbiile Chisinaului, in raza de 20 km, constituie:
 

  •       Pentru comenzile de la 2000 lei cu minim 3 produse- Livrarea este GRATUITĂ ;  

  •       Pentru comenzile de la 2000 lei cu mai puțin de 3 produse -Livrarea este contra-cost, 50 lei (cu excepția canapelelor) ;

  •       Pentru comenzile pină la 2000 lei - Livrarea este contra-cost, 50 lei.  

 

 

Livrarea Express în Chișinău poate fi formalizată înainte de ora 16.00 și se efectuează în decurs de 3-4 ore de la momentul acceptării comenzii. Costul este de 150 de lei. (Dacă produsul se află în depozitul din Chișinău)

 

Livrarea Express în suburbiile Chișinăului poate fi formalizată înainte de ora 16.00 și se efectuează în decurs de 3-4 ore din momentul acceptării comenzii. Costul este de 200 de lei. (Dacă produsul se află în depozitul din Chișinău)

 

Preluarea comenzii prin auto-preluare se efectuează a doua zi între orele 9.00-18.00 (Dacă comanda este înregistrată și confirmată cu o zi în prealabil pînă la 14.00, dacă produsul se află în depozitul din Chișinău)

 

Ridicarea comenzilor prin autopreluare este GRATUITĂ.

Livrare pe teritoriul Republicii Moldova

 

Livrarea în Republica Moldova, inclusiv Transnistria se efectuează în termen de 1-3 zile lucrătoare (Dacă produsul se află în depozitul din Chișinău), cu următoarele condiții:

 

  •       Pentru comenzile de la 2000 lei cu minim 3 produse- Livrarea este GRATUITĂ ;  
  •       Pentru comenzile de la 2000 lei cu mai puțin de 3 produse -Livrarea este contra-cost, 100 lei (cu cexcepția canapelelor) ;
  •       Pentru comenzile  pină la 2000 lei - Livrarea este contra-cost, 100 lei.  

     Atentie!   Comenzile care conțin CANAPELE  - Livrarea este contra-cost, 200 lei.

         

 

Atentie!

La livrarea produselor pe teritoriul Republicii Transnistrene, este necesara prezenta cumparatorului la serviciul vamal, cu actul de identitate pentru declararea marfii. Livrarea produselor se efectuează pina la adresa clientului- doar dupa ce se declara la vama .

 

Informatii suplimentare privind livrarea

Livrare repetata În caz de absență a cumpărătorului la ora stabilită, precum și în cazul în care adresa cumpărătorului este indicată incorect livrarea (repetata) va fi taxată cu 100 de lei.
Achitarea comenzii Clientii nostri pot alege una dintre urmatoarele modalitati de plata:
  • achitare in numerar către curier la livrare;
  • achitare prin card bancar;
  • achitarea fără numerar (consultanții noștri vă pot spune mai multe despre metodele de plată fără numerar);
  • credit

   

    Serviciul Ridicare

 

Scapă de o bătaie de cap în plus și alege Serviciul Ridicare de la smadshop.md.

      Din grija pentru tine, acum la smadshop.md poți să optezi ca, în momentul în care îți este livrat produsul, cei de la curierat să ridice produsul procurat.  Astfel verifici și starea în care a fost livrat produsul și te asiguri că nu are nici o zgîrietură și că nu lipsește nici o piesă.
Poți selecta Serviciul Ridicare imediat după ce ți-ai ales produsul pe care vrei să-l cumperi de pe smadshop.md. Pentru aceasta este suficient să-l adaugi în coșul de cumpăraturi sau să soliciți de la vînzător acest serviciu.
 

Condiții de ridicare la orice etaj, cu sau fără lift, pentru produsul cu greutatea :

  •      pînă la 30 kg  -  GRATUIT;
  •      de la 31 - 50 kg –  50 lei;
  •      de la 51 - 99 kg  –  100 lei;

Excepție pentru produsele Voluminoase:

  • Se achită 100 lei

*mașini de spălat

*frigidere cu înaltimea de pînă la 1.40 m

*bucătării cu lungimea de pînă la 1.90 m

*saltele pînă la 1,20 m

*căzi de acril

*condiționere

*Vase WC, bideuri, pisoare

 

  • Se achita 150 lei

*saltele de la 1.21 m

  • Se achită 200 lei

*frigidere de la 1.41m

*bucătării de la 1.91m

*canapele mici și medii

*canapele-colțare mici și medii

*căzi de fonta

  • Se achită 300 lei

*frigidere Side by Side

*canapele mari

*canapele-colțare în forma  ”U”

*bucătării în colț.

 

*** Pentru produsele cu greutatea mai mari de 100 kg NU OFERIM SERVICII DE RIDICARE.

**** Calculele se fac pentru fiecare poziție.

 

 

Serviciul HAMALI este disponibil pe teritoriul mun. Chișinău si in raza de 20km de la mun.Chișinău.

În cazul în care curierul este ajutat de cumpărător Serviciul Ridicare se achita doar 50%.

 

 

Atentie!
  • In cazul returnarii mobilei de o calitate corespunzatoare clientul va plati 350 lei.
  • In cazul returnarii altor tipuri de produse de o calitate corespunzatoare clientul va achita 150 lei.
  În ambele cazuri menționate mai sus, taxa de livrare nu va fi rambursată, în cazul în care Clientul a utilizat serviciul de livrare urgenta sau express-livrare, în conformitate cu punctul  6.1.3. a Conditiilor comerciale de pe platforma electronica a www.smadshop.md, deoarece acesta reprezinta articolul cu privire la cheltuielile companiei.

Setul de acte

Împreună cu comanda, veți primi un set de documente, care include:
     ⦁ bon fiscal pentru fiecare dintre bunurile primite
     ⦁ manual de instrucțiuni;
     ⦁ talon de garanție cu marcajele necesare, în forma electronică sau pe suport de hîrtie


In cazul depistarii unui defect in timpul utilizarii produsului Va rugam sa contactati Departamentul Relatii cu Clientii la numarul de telefon 022 838 602.

​Va vom schimba comanda cu un articol similar sau cu un alt model din catalogul nostru care vi se potrivește, fie vă vom rambursa banii pe care i-ați achitat. Operatorii vă vor explica procedura de schimb și si vor solutiona problema cat mai curand posibil.

De mentionat faptul:

     ⦁ Serviciul de livrare "SmadShop.md" va depune toate eforturile pentru a respecta termenii de livrare indicate pe site și comunicate Clientului la plasarea comenzii. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri în livrare din cauza unor circumstanțe neprevăzute care nu sunt din vina vânzătorului.
     ⦁ Verificarea dispozitivelor electronice pe timp de iarnă se face de către client însuși, la 2 ore după livrare (cu condiția ca acestea să fie păstrate într-o cameră caldă și uscată).
     ⦁ Verificarea frigiderelor se efectuează de către client în mod independent după cel puțin 3-4 ore, deoarece transportul implică o distribuție neuniformă a fluidelor de lucru în sistem..
     ⦁ Curierii noștri vor demonstra integritatea produsului, precum și eficiența acestuia, dar nu vor efectua conectarea, instalarea sau configurarea produselor livrate.