Istoria companiei
Istoria companiei „Vegas” este o istorie a reuşitelor şi realizărilor, o istorie a dezvoltării şi aplicării în practică a unor idei îndrăzneţe. După mai mulţi ani de activitate, compania a reuşit nu doar să devină un lider în producerea de saltele ortopedice pe piaţa din Belarus, dar şi să cîştige popularitate departe peste hotarele ţării. Pentru clienţi şi parteneri marca”Vegas” a fost şi rămîne în continuare o garanţie a calităţii şi a cooperării reciproc avantajoase.
Startul
— Primul producător de saltele ortopedice din Belarus. Compania a fost fondată în anul 1997 în cadrul Zonei Economice Libere „Brest”. Întreprinderea a mizat de la bun început pe producerea de saltele sub o marcă proprie „Vegas” din materie primă şi accesorii de la furnizori de top al Europei de Vest. O serie de producători europeni cunoscuţi Agro (blocuri cu arcuri), Artilat (latex) — au devenit parteneri de încredere ai companiei „Vegas” încă din primii ani de activitate. Baza sortimentului companiei au constituit-o saltelele ortopedice pe bază de blocuri cu arcuri independente, saltelele fără arcuri, pe bază de latex natural, precum şi saltelele cu arcuri independente de tip Bonnell. Pieţele de desfacere de bază ale companiei „Vegas” la etapa iniţială au fost şi Belarus şi Rusia
În anul 2000, în contextul lărgirii asortimentului, firma „Vegas” a început producerea de perne ortopedice, iar în 2001 – producerea de saltele asimetrice. Saltelele asimetrice (saltele cu feţe de diferită asprime) reprezintă o tehnologie patentată, una din soluţiile inovatoare ale companiei „Vegas”, care a îmbunătăţit certificatele oficiale de patente.
Recunoaştere
În 2001 în cadrul Expoziţiei Internaţionale „Mebel 2001” de la Minsk, Compania „Vegas” s-a învrednicit de primul premiu pentru calitatea produselor achiziţionate. Şi acesta a fost doar începutul, în ultimii ani compania în mod regulat este distinsă cu premii prestigioase, devine laureată a numeroase expoziţii şi concursuri. Iată doar cîteva dintre ele: „Cel mai bun proddus al anului” (ediţiile 2003, 2004, 2005), „Alegerea anului” (2006, 2007, 2009), Premiul Guvernului Republicii Belarus pentru realizări notorii în domeniul calităţii (2006, 2009).
Noi orizonturi
Anul 2006 a marcat o nouă etapă în dezvoltarea companiei – s-a trecut la o nouă bază de producere cu o suprăfaţă de 10 000 m2, a fost reînnoit utilajul de cusut şi cel pentru matlasare, au fost instalate maşini moderne de tăiere a stofelor, ceea ce permis atingerea unui nivel calitativ nou în producere. Noile utilaje de împachetare şi comprimare, au făcut posibilă împachetarea anumitor tipuri de saltele în rulouri. Acest lucru a uşurat mult procesul de transportare a saltelelor şi a dus la micşorarea substanţială a cheltuielilor logistice.
Aprecierea înaltă a specialiştilor şi un interes tot mai mare din partea cumpărătorilor a determinat avansarea companiei „Vegas” spre alte pieţe de desfacere. În 2004 Compania a început livrările de produse în Ucraina, iar în 2005 – în Moldova. În 2007 au fost deschise reprezentanţe în Kazahstan şi Slovacia, unde, după un an, în cadrul forului internaţional „MODDOM” de la Bratislava, Compania „Vegas” a fost distinsă cu un prestigios premiu pentru aplicarea şi utilizarea în producţie a unor tehnologii şi materiale inovaţionale. În 2009 Compania şi-a început activitatea în Cehia şi Ungaria. ”
Succesul şi recunoaşterea Companiei pe piaţa internaţională au servit drept impuls pentru o nouă etapă în procesul de extindere a sortimentului. În 2009 compania „Vegas” a început producerea de baze ortopedice şi cea a unei colecţii de saltele pentru „Vegas Kids»”. În 2010 a început producerea saltelelor din colecţia „Active”, cu utilizarea a unor idei inovatoare sub aspectul dizsignului, precum şi a unor tehnologii de ultimă oră.
Echipa
În spatele succesului companiei se află o echipă unită de profesionişti de înaltă calificare, de creşterea profesională a cărora compania are grijă în mod regulat, prin intermediul stagierilor, trainingurilor şi programelor de instruire.
Misiunea
Din momentul lansării sale pe piaţă, scopul principal al companiei este grija faţă de clienţi, prin oferirea unor produse de o calitate cît mai înaltă. O strategie binegîndită de producere şi poziţionare pe piaţă, trasarea clară a scopurilor şi obiectivelor şi capacitatea de a le urma, precum şi abilitatea de a se dezvolta dinamic, în conformitate cu cerinţele timpului, toate acestea îi permit companiei „Vegas” să se menţină pe una dintre poziţiile de top pe piaţă.